STM Truck Meet 2015

STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas aare750 04 Nov 2015, 23:55

Kuna sai ka sel aastal käidud vana nimega Strängnäs, uue nimega STM Truck Meet'il, otsustasin, et pistaks üle pika aja ka midagi vaatamiseks siia. Ei hakka pikka juttu tegema, ehk piisab sel korral vaid piltidest :)
Sel aastal oli ilmataat veel rohkem turris, seega sel aastal tuli reedel ja laupäeval pea vahetpidamata vett taevast alla, seega päris kogu aeg ma fotokat kaasas ei tassinud ja päris kõiki pille pildil ei ole ka. Muidugi ei ole sellest ka suurt lugu, sest siiski on paljud autod ka samad, mis varasematel aastatel.
Kuid mõningate põnevamate või vähem põnevamate autode kohta mõne kommentaari võib isegi panna vast :D
Alustuseks üks R500, mis on rohkem tuntud "pirniga" ehk siis betoonikana. Kuid seda ümberkehastumist on sellel autol üsna lihtne teha, kuna tegu on "kameeleoniga".
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kolm autod Per Broddelt, viimane neist see pruun R730, millest ka viimases Traileris reportaaž. Tüüp alustas Malmö LBC all tegutsemist 9 aastat tagasi, mistõttu kahel valge-sinine värvilahendus, nüüd toimetab ta ainult Stockholmis, mis võimaldas ka uut värvilahendust proovida, mis tehti valmis taas Hollandis. Ei saa salata- ilus.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Üks firma, mille poliitika mulle hullult meeldib tegelikult- tegu on firmaga, kes ei tööta ühegi "Lastbilscentraleni" all, vaid organiseerib kõik oma tööd ise. Ja autod on kõik sellised.
Pilt

Üks Stockholmi firma, kelle viimane auto on nö. old-school R730. Kusjuures see old-school, ehk siis värvilahendused, mille asemel on maalingute asemel vaid triibud jms, hakkab järjest rohkem moodi minema.
Pilt

El Toro.
Pilt

2 750-st Volvot Göteborgi kandist.
Pilt
Pilt

Viikingud ehk rootsi keeli Assistancekåren.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt

Huvitav versioon Volvo XC90-st ka vahele.
Pilt

Pilt

Spetzial.
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt

Vaat selliste asjadega veetakse Rootsimaal metsa.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt

Taas üks old-school, tuttav, kes alustas oma firmat 4 aastat tagasi kasutatud endise Bringi autoga, esimese uue ostis ta eelmisel aastal ja teise, siin oleva valge sel aastal.
Pilt

Pilt
Pilt

Loomulikult ei puudu ka Runebergs Akeri auto, nagu alati.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Aga praeguseks ehk aitab ka, ega liiga palju ka korraga saa :D
I could drive any truck, as long it's a Swedish truck with V8 :D
Kasutaja avatar
aare750
Vana kasutaja
 
Postitusi: 1877
Liitunud: 26 Veebr 2009, 17:02
Asukoht: Pärnu

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas saarlane 05 Nov 2015, 14:45

Asukoht oli sama muidu v?

Vaatan, et viimasel ajal popiks saand metsakate puhul see Z töstuk pooleldi diagonaalis tagaotsas kabiiniga. Ilmselt sellepärast, et siis saab auto koormale kena kuhja peale loopida ja töstuk ei seda kinnitamist?
Kasutaja avatar
saarlane
Kasutaja
 
Postitusi: 470
Liitunud: 07 Dets 2011, 22:48

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas aare750 05 Nov 2015, 20:06

Kusjuures ei olnud see aasta sama asukoht, nüüd oli ta Björkviku lähedal ehk siis Nyköping- Katrineholm- Norrköping kolmnurga keskel. A eks see Z-tõstuki point vast ongi see, mis sa ütlesid- täpsemalt ei oska paraku öelda, pole pähe karanud küsida.
Muidugi COM90-ga koos oleks see Z-tõstuk eriti mugav, siis ei peaks tõstukit mahalaadimiskohas üldse puutuma, kui suur jurakas maha tõstb- mõni nupuvajutus sõidu ajal ning kinnitused jooksevad ise maha, pärast mahalaadimist puldiga uuesti kokku, harjaga raam puhtaks, käigud sisse ja minema :)
I could drive any truck, as long it's a Swedish truck with V8 :D
Kasutaja avatar
aare750
Vana kasutaja
 
Postitusi: 1877
Liitunud: 26 Veebr 2009, 17:02
Asukoht: Pärnu

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas saarlane 05 Nov 2015, 20:14

Siis tuleb köht eriti kiirelt ette vast :D
Aga mahalaadides Z töstukit ei pea näppima jah, see vist ka üks suuri plusse.
Kasutaja avatar
saarlane
Kasutaja
 
Postitusi: 470
Liitunud: 07 Dets 2011, 22:48

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas aare750 05 Nov 2015, 20:50

Kusjuures ma ei usu küll, et metsakaga üldse seda kõhu ette tekkimise võimalust väga on, seal siblimist ikka üsna palju, nagu sina, mina ja müned veel teavad vast :)
Aga paneks siis mõned vutud veel nüüd.
Sel aastal oli kohal ka Mika Auvinen oma rohelisega, mis on läbi aegade ainuke Nordic Trophy võitja, mis ei ole "rootslane".
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Loomulikult oli kohal Volvo Longtrotter.
Pilt

Pilt
Pilt

Gotlandilt Tudde (ka üle 70 aasta vana mees, nagu Svempagi) autod.
Pilt
Pilt

Loomulikult pool-Longline xXx.
Pilt
Pilt

Viimase aja pidev tiitlite võitja nii Rootsist kui ka mujalt.
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vot nii siis.
I could drive any truck, as long it's a Swedish truck with V8 :D
Kasutaja avatar
aare750
Vana kasutaja
 
Postitusi: 1877
Liitunud: 26 Veebr 2009, 17:02
Asukoht: Pärnu

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas saarlane 05 Nov 2015, 21:26

Krt ma enda pealt just vaatangi, et kui kabiiniga töstuki sain , siis hakkas magu ette kasvama :D
Kasutaja avatar
saarlane
Kasutaja
 
Postitusi: 470
Liitunud: 07 Dets 2011, 22:48

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas R420 05 Nov 2015, 22:11

Aare , võib olla OT aga millist siblimist on metsaka juures ? Kabiinist välja ja teise kabiini ? Küsin kuna suht võhik metsa teemal.
R420
Kasutaja
 
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Aug 2011, 15:59

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas Maiko730 05 Nov 2015, 22:46

Auto kabiinist ronid alla siis kohe ronid üles,putkasse.Koorem peale loobitud,siis osad jätavad veel masti yles ja viskavad rihmad masti alt,no kui nii teed siis peab veel ülesse putkasse ronima ja masti paika sättima.Lõpus loobid reeglina neli rihma üle,siis teiseltpoolt need neli konksu ja siis jälle teiselepoole ja tõmbad rihmad pingule.Mahalaadimisel jälle üles putkasse ja kui koorem maas on siis vehid harjaga nii auto kui ka käru raami puhtaks.Ei tundu küll palju asju,aga naha tōmbab ikka märjaks,eriti veel suvel :D
Maiko730
Kasutaja
 
Postitusi: 100
Liitunud: 06 Nov 2012, 21:49

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas aare750 05 Nov 2015, 22:58

Lisaks veel see, et ega need otsad ka pole a la 700km. Kabiinist välja, teisest sisse (või masti otsa), koorem peale, rihmad-ketid-möllud peale, pärast maha, kokku kerida, raam puhtaks, nagu Maiko ütles ja eks seal on olenevalt olukordadest ka muud siiberdamist- etteveo puhul veel lisajooksmised üles-alla. Ja näiteks meenub üks juhus, kui oli kunagi Rootsis üks ilgelt kitsas koht, siis sai käru sillad ette tõmmatud, sõidad 2 meetrit edasi, ronid kabiinist välja, käpad maha, ronid tõstuki kabiini, tõstad käru esiotsa niipalju kui võimalik väljapoole, putkast välja, käpad üles, kabiini, kaks meetrit edasi ja nii miiiiitu korda. Ja üleüldiselt on see vähemalt minu meelest selline töö, kus võib igasugu olukordi ette tulla. Aga igatahes mina oma vormi üle too aeg küll nuriseda ei saanud :)
A see selleks, sel teemal STMil ei räägitud :D
I could drive any truck, as long it's a Swedish truck with V8 :D
Kasutaja avatar
aare750
Vana kasutaja
 
Postitusi: 1877
Liitunud: 26 Veebr 2009, 17:02
Asukoht: Pärnu

Re: STM Truck Meet 2015

PostitusPostitas R420 05 Nov 2015, 22:59

Eeeeee...mis asi täpsemalt läbi võtab ? Jalutamine ? Soovitaksin arsti juurde minna , kui ümber auto jalutamine ära väsitab ...
R420
Kasutaja
 
Postitusi: 50
Liitunud: 05 Aug 2011, 15:59

Järgmine

Mine Üritused

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist