Postitas aare750 18 Dets 2012, 22:22
Tähendab, kaalumise ja muude asjadega on see asi, et ka mujal on see, kuid vähemalt Eesti puhul (igasugu Poolade, Saksa- ja Prantsusmaade koha pealt kogemus puudub) tundub kõigest hoolimata, et tegemist ON eesmärgipõhise riigikassa täitmisega, igasugune humaansus mendi suhtumises puudub (kui juht sõidab kaks-kolm minutit lubatud sõiduajast üle, on see inimlikust seisukohast ju täiesti olematu aeg, samas kui päev otsa laua taga istujad võivad sõita sõidukaga kasvõi nädal aega jutti ja midagi ei saa teha), kaalu suhtes- juht ei ole siiski hiromant, et tagumikuga tunnetada, kas auto kaalub 100kg rohkem või vähem- Eesti politsei teeb ju sajakilose ülekaalu eest silmagi pilgutamata trahvi. Mis puutub näiteks metsakatesse, siis mõni ime, et ülekaaluga sõidetakse- esiteks võib autorongi tühimasski suvel ja talvel tunduvalt erinev olla ja ongi, teiseks- kui 44.1 t täismassi puhul on trahv sama kui 55.1 (näiteks) ja paraku enamus Eesti metsaka juhte saavad palka ka tihu pealt, siis no mis vahet see enam minu kui juhi seisukohast on, kas täismass on 44 ja pool või 60t!
Mis tehnilisse puutub, siis kõik on õige, kuid kui vaadata näiteks Eesti masinaparki, mis väljaspool Eestit liigub ja paljukiidetud Soome oma, siis ma ütlen täiesti südamerahuga, et Soome masinapark on Eesti omaga võrreldes üsna prügimägi. Siin muidugi minnakse kergema vastupanu teed- loetakse tulesid.
Siinkohal ettepanek asjapulkadele uueks aastaks- loosungi "näe ja ole nähtav" asemel võtta kasutusele "riku silmi ja sõida pimedas!"
Ja ei saa keegi vastu vaielda sellega, et politsei suhe vähemalt veoautojuhtidega ON vaenulik ja nende eesmärk veokajuhtide suhtes on VAID rahapumpamine, hoolimata sellest, et ka veokajuht on inimene!
I could drive any truck, as long it's a Swedish truck with V8