Sakslane halab oma saamatuse üle.
Kurioosne on see,et Saksamaal maksavad kiirteemaksu AINULT VEOAUTOD täismassiga alates 12 T!!!Neile ei suudeta aga parklakohti selle raha eest ehitada.Kiirteedele 3.-nda rea ehitamine käib A1-l(mis üks põhilisi transiidi koridore Skandinaavia ja Ida-Eroopa ning Belgia-Hollandi-Prantsusmaa-Hispaania-Inglismaaga)juba ca 8 aastatat!!!Selle ajaga on Lübecki ja Münsteri vahele tehtud(vahemaa ca 350 km ehk 4h30min sõitu
) 1 uus metsparkla ja minu teada
ei ole laiendatud ühtegi olemasolevat parklat tanklate e rasthoffide ümbruses.Samas on lõigul ca 75% pikkusest päevasel ajal 6.00-22.00 veoautodele möödasõit 3.-nda rea puudumise tõttu keelatud.Vähemalt 4x ööpäevas alustavad Skandinaaviast laevadel Lübeckisse saabunud sajad veoautod võidusõitu parklakohtadele.
Pole vaja olla mingi hiromant ega maag,et välja peilida vahemaa,mille nad läbivad ca 4h-4h30min-ga ja laiendada vähemalt sealseid parklaid.
Omaette teema on,et Saksamaa ei ole suutnud lõpuni valmis ehitada A1-e!Ehk 1.-st kiirteed ja veokid peavad Trieri-Luxemburgi piirile kimama mööda B 51-e.Seal on ca 100km "natika" peale aga ainult 3 parklat!!!Paraku lõpeb sõiduaeg just sellel lõigul enamuses veokijuhtidel otsa!
Saksamaal oli viimati üleval Autohofide nõudmine tõsta 2009.a-st ööpäevas parkimistasu miinimumi 10-12EUR-ni.(Seni saab seda teha min 5-6 EUR-i eest)
Seega maksavad veoautode firmad sakslaste teedeehituse kinni ja peavad lisaks normaalse parkimse eest peale maksma.
Prantsusmaal ehitati ca 2 aastaga transiidi sõlmpunktidele(näiteks A7 ja A9 ristumiskoht,A10praktiliselt kogu pikkuses,A6,A36 jne)jäävad veoautode parklad KORDADES SUUREMAKS.Ka paljud nn metsaparklad(ilma tankla ja söögikohata) on saanud mitmekordselt veoautode parklakohti juurde.Samuti ehitati juurde 3.-s rida või on see ehitamise lõppjärgus.Seda kõike ainult kiirtee maksu eest,mida maksavad kõik kes kiirteid kasutavad ja saavad selle eest ka vastava service.
Need videod kajastavad A9 probleeme ehk suunda Austria-Itaalia jne.Ega seal ka midagi paremat pole,kuigi 3.-e realiseks on see tee vist tänaseks päevaks juba ehitatud.Parkimise kohti ikka sama palju,kui 10a tagasi.Samas transiit läbi Saksamaa on kordades kasvanud.
Näidatakse kuidas politsenikud ajavad veokijuhte sõiduautude parkimiskohtadelt minema.Kes kurat see öö otsa peaks sõiduautoga kiirtee ääres parkima.Samas pole eriti näinud neid karavane veoautode kohtadelt ära ajamas.
Kokkuvõtteks;vältige seda nõmedat maad või sõitke seal öösiti,sest öösel on möödsõit lubatud,stau`sid(nende keeli ummikuid) ei ole ja päevasel ajal leiab alati parkimiskoha(mde päeval reeglina ka autohofid tasuta
)