Arvestades, et VNi ei saa isegi Rootsis selle algsel kujul arvele, olen ma üsna kindel, et siin on see veel võimatum. Üks rootslane tõi US&Ast samasuguse, VN780, loodetavasti õnnestub seda oma silmaga Rootsis ka näha. Miks mitte enne? Sest nagu ma ütlesin, ei saa seda Rootsiski sel kujul arvele, mida ütles ka üks rootslane mõned aastad tagasi, kui ta mainis, et VN ei vasta Rootsi turvanõuetele nng seetõttu oli üks VN Börje Jönssoni Hamburgi filiaali registris.
Mis puutub sellesse viimatitoodud Volvole, siis hetkel asub kõne all olev auto Rootsis Karlskronas ühe firma garaažis, kus tehakse täielik ümberehitus, mis hõlmab kogu tehnika vahetust, alles jääb vaid kabiin ja originaalvälimus, vahetusse lähevad raam, mootor, käigukast, sillad ning üsna suure tõenäosusega ka elekter. Mees ütles veel, et oli mingi hetk mõtteis ka suure Scania V8 mootori paigaldus Svempa narrimiseks, kuid jäi siiski FH tehnika juurde- I-Shift kast ja võimalikult suur mootor, üsna suure tõenäosusega 700ne. Lisaks madala profiiliga rehvid, madal vedrustus jne jne. Auto jääb küll igapäevaliiklusesse, kuid loomulikult ka näituseeksponaadiks
Veidi pikk jutt, kuid vähemalt teadmiseks, mis seis mujal on.
Soome puhul on veidi üllatav see (olen seda müügis olevat autot ka ise näinud), et selliseid autosid seal registrisse saab, vaevalt sellel autol midagi oluliselt ringi ehitatud on. Samamoodi on kummaline see, et Soomes veab B-moodulit üks Freightliner vms, ei ole paraku lähedalt õnnestunud näha- ninaga, pika kabiiniga ja kõik jutud, silmaga nähtavalt üle 25m pikk.
Muuseas, minu arvamus on see, et kuna VNi näol on tegu siiski US&A turule tehtud autoga ehk siis meie keeli "ameeriklasega", siis sellel on lausa kohustuslik võimalikult palju LED-parke, prosed vast ei olegi nii primaarsed, kuid isegi parkidega tekib Eestis probleeme. Lisaks olen seda meelt, et Eesti firmaomanikud suures enamuses ei osta sellist autot, millele juppe veoka varuosade poest ilma tellimata saada pole.