Õigus sul on- Eestis on kõik treilaga veetavad masinad, samuti ka need masinad, mis metsamasinate abil teede äärde veetud manti veavad, ehk siis metsaveokad, tabu. Mingi aeg oma noorema vennaga (tema vedas Eestis viimati metsa paar aastat tagasi) rääkisin ja küsisin, et kuda Eestis päriselt on, et kui ment metsakat näeb, et kas siis on mingi tõenäosus, et ta vähemalt kinni ei pea, selle peale vennas vastas, et sel juhul on mendil kas väga kiire kuskile mujale või on mendil lihtsalt midagi viga
Mujal, vähemalt Rootsis seda häda eriti küll pole, ka niisama sõites pole seal mente peaaegu näha, nüüd aga Pärnu tagasi tulles muud pole kui sini-valged künad
Muideks, kui veel Rootsi metsamasinate veost rääkida, siis üsna tihti on nii, et lepitakse kokku, kuhu vedaja/harvesteri võti jäetakse ja treilamees siirdab ise masinad teise kohta, metsamasina juht ei pea teda ootama jääma, kui näiteks treiler parasjagu hõivatud on mõne muu masina veoga.
Ja enne mainitud harvester+soojak vedu ühe pika treilaga- sellisel juhul on soojak harvesterile sappa haagitud ja harvester ronibki koos "putkaga" treilerile. Vedaja puhul on see vist veidi keerulisem, kuna vedaja on pikem ka, oleneb muidugi vedajast, kuid JD 1710 ja Valmet 890- suurimad neist- on ikka üsna kolakad küll (Rootsis levinumad pillid, Ponsse on rohkem sommide teema).