To Rene- ma olen isegi selles suhtes veits eriarvamusel- ka Eestis on 6-teljelisel autorongil lubatud 44 tonni, teiseks on ka Eestis talvesid ja kolmandaks- kunagi ei tea, mis elu tuua võib, st. ostetake auto EUR-töö jaoks, saab see otsa ja hakatakse sama, 4x2 autoga Skandinaavia tööd tegema ja ikka pees. Lisaks see, et see "vahel satutakse Norra" võib lõppeda nii nagu viimasel lingil oli, ja seda heal juhul, et auto ainult kääris.
Leian, et arvestads, et enamus firmasid ostavad autosid liisinguga, ei tohiks see veidi kallim hind teab mis kole asi olla. Aga noh, see on minu arvamus, paljude, vbl isegi enamus Eesti pomode arvamus sellega ei kattu nagunii
To saarlane- Põhjamaades on vähemalt minu silme läbi kõige õigem kolmeteljeline tõstetava viimase sillaga veduk.