Pisut kummaline on siin selliseid vaidlusi jälgida.
Opticruisiga või ilma,420HP või 480HP.Pole vahet.Kui koormad samad,on päris mitu tegurit,mis lisaks HP-dele loevad,kasvõi koorma paigutus(palju kärul ja palju veotelje peal).
Väga hea näide oli Linfordi R420 ja Saare Jaani isiklik R420.Lauskmaal tegi Linford ära.Poitiersi kandis N10-l,sõitis aga Jaan järele ja põrutas möödagi.
Vahe oli peaülekandes!Firma omanikele seletatakse kiire peaülekande ökonoomsusest ja need ostavadki "öko- veduri".Mõtlemata sellele,kas auto hakkab sõitma ainult Eesti ja Hollandi vahet või saadetakse hoopis mägedesse.
Meil samuti oli viimane MAN TGA 440HP ja kiire peaülekandega,aga kütusekulu näitaja Rootsi ja Hispaania vahet tõmmates polnud sugugi väiksem,kui vanadel 410HP-del.Tõusudel sai kah neilt samade koormatega "lutti".Kuigi läbisõitude vahe 150-200tuh/km
Tegelikult,tahan öelda,et paneks selle mõttetute vaidluste asja lukku ja
seda kõikides teemades! Kui tahtmine vaielda teeme selleks eraldi teema ja jätame teised reostamatta. Teemad olgu ikka piltide ja kogemuste jagamiseks.Iga mees toogu välja omad tähelepanekud ja argumenteeritult.Nii plussid kui ka miinused ja võimalusel omapoolsed tähelepanekud ning nutikad täiendused,mille peale tuldud,kui tehasel vaim vaeseks jäänud.
Nagunii kipub muidu iga mees lihtsalt oma riista taevasse tõstma ja ülejäänuid maha tegema.Ka mina polnud 8 aastat muud marki autoga,kui Scania tööd teinud.
Nüüd,kui MB,IVECO ja MAN samuti proovitud,näen elu palju kirjumana
.Lihtsalt igal margil omad head ja vead.
Kui oleks välja nuputatud ideaalne veok,siis ju teisi ei ostetakski.
Veelkord head uut ja proovime äkki uutmoodi?!