Mõlkis katust panin ise ka tähele. Aga kaalu suhtes pakun, et see on umbes 10 tonniga lõhki. Samas- kui ma ise veaks, siis poleks erilist mõtet pooliku koormaga sõita, esiteks tuleb litakas nagunii ja teiseks, vahet pole, kui palju üle on, trahv tuleb ikkagi otsustajate suva järgi.
Viimati vedasin Eestis metsa 5 aastat tagasi ja ka siis sai 3-teljelise auto ja 2-teljelise käruga vahel kasepakku veetud, üle 35 tihu seljas. Vennas mul aga on rekordiks saanud 3-teljelise auto ja 4-teljelise käruga 48 tihu. Võrdluseks- Rootsi komplekti puhul, mille tühimass on 22-23 tonni, võiks peale võtta 37-38 tonni, tihudes on umbes sama number
Vahe on aga selles, et Rootsis on süsteem selline- kuni 10% eksimise puhul, seega kuni 66tonni täismassi puhul on trahv 1500SEK, üle selle arvestatakse kilodega. Siin aga- 200 kilo üle 44 tonni ja trahv sama, mis 50 tonni puhul. Ebaloogiline.