Hakkaks nüüd hoopis teisest otsast pihta, millestki sellisest, mida ma tavalselt ei tee

Nimelt...mersudest

Jutt käib siis Mika Auvise uuest üllitisest, Mercedes Benz Actros 2551 MP4, "koodnimega " Xtar".









Järgmiseks juba mitu aastat liiklev Tommy Nilssoni Scania "Smokie and the Bandit" R620, mis veab vedelat bituumenit ning mis senini näeb välja kui uus. Oma silmaga ei ole mul seda seni isegi kusagil teel näha õnnestunud.




Järgmiseks kasutan üht pilti Stockholm Truck Meet'i teemast, et kirjeldada üht muutust kõne all oleval autol- Gotlandil pesitseva Thord Gahne Scania R480.
Pöörake tähelepanu auto esimesele vasakule "põsele", kus STM-i ajal oli valgepeakotka pilt...
http://www.upload.ee/image/2414194/Scan ... ri_AB..JPGKuid nüüd on seal Sitting Bull'i ehk siis Istuva Sõnni pilt ning üks asi, mis teeb selle asja eriti ekslusiivseks- seal all on ehtsa indiaanlase allkiri!!! Nimelt käis üks eht siuu indiaanlane, kellele kuulus indiaanipealik Istuv Sõnn oli vanavanaisa, Gotlandil ja signeeris oma käega sellesama Scania. Loomulikult on kogu selle auto teemaks indiaaniteema, ka sisustus on nagu indiaanitelk.
Nüüd siis pilt allkirjast...

...ning üks pilt sisustusest.

Ja veel üks pilt sellest kohast, kus muidu peaks olema Scania kiri, kuid nüüd on see asendatud maalinguga suurte-tuntud indiaanipealike nägudest.

Nüüd vahele paar pilti ka Rootsis ja arvatavasti nüüdseks ka mujal tuntud Boije Ovebrinki Volvodest, millest esimene on see kuulus 2000HP hübriid-Volvo (diisel+elekter), koodnimega Mean Green, millega ka USA soolajärvdel kiirusrekordeid tehtud on, kui ma õigesti mäletan, siis peaks see olema kusagile 250km/h kanti.

Ja teine on siis tema "kola" vedamiseks mõeldud Volvo FH16 750 XXL.

Järgmiseks Hollandi Scania R620 "pool-Longline"


Ning siia lõppu veel üks nö. päris Longline, tegu siis algupäraselt Saksamaalt pärit, Roland Singerile kuulunud Scania R500-ga, mis ongi Longline R, mitte 4. seeria auto. Nipp on selles, et osteti see tavalise Topline'ina, kabiin tõsteti maha, ehitati sinna 1.3-meetrine jupp vahele ning tõsteti siis kabiin sinna otsa. Seega on see üks kahest (või kolmest) mitte-originaal Longline'ist. Tehase poolt tehti Longline'e 4. seeria põhjal vaid 25tk.
Nüüd on see auto Rootsis ning veab 18m poolhaakega metalli, samuti peab tunnistama et ta paista veel ülbem välja kui algupäraste värvikombinatsioonidega. Võrdluseks näiteks paljud Eesti firmad, kes ei raatsi-ei taha-ei viitsi vms isegi kleepse peale välisriigist ostmist autolt maha võtta. Aga OK, aitab jutust praegu



PS. Järgmisel pildil olevat sokki ei tasu tähele panna, ausalt öeldes olin pildi tegemisel nii õhinas, et ei pannud seda isegi tähele

Selge see, et sellistel üritustel õlunaadi ja muud tarbitakse, eks siis omanik väsis ära veits




