15. leht 33-st
Re: Kallur
Postitatud:
08 Nov 2009, 15:10
Postitas swenska
Tugeva jooksuosaga MB,nagu õpiku pildilt on näha planetaar-reduktorid
(valgeks kuivanud osad rattarummudes
)
Re: Kallur
Postitatud:
08 Nov 2009, 21:13
Postitas Jarmo
Tsemenditehas ostis neid 3 tk. 400hp, kokku maksid 5 miljonit krooni.
Artikklis kirjutas sel ajal , et Eesti oludes ainulaadsed, 25 t. kandevõimet.
Siiani see artikkel alles.
Re: Kallur
Postitatud:
09 Nov 2009, 20:16
Postitas Jarmo
Re: Kallur
Postitatud:
10 Nov 2009, 19:42
Postitas Maiko
Pange pange neid tulesi. Ma endal saanud kõik järjest ära kustutada erinevate ametkondade tungival soovitusel.
Re: Kallur
Postitatud:
10 Nov 2009, 19:59
Postitas kasekas
Saab ka lüliti alla panna need tuled,et nende ametkondadega probleeme ei tekiks.
Re: Kallur
Postitatud:
10 Nov 2009, 20:55
Postitas Maiko
Mul ongi lüliti all, aga millal sa neid siis põletad. Kui pilti teed või üksinda kuskil karuper*ses sõidad. Vaatan ka, et suht palju sõidab neid tulesi ringi jälle. Sain ka mõnda aega sõita kui läbi õhtuse Tallinna linna sõites tuli võsas seisvast bussist soovitus need tilulilud ära kustutada või järgmisel kohtumisel pidavat riiuks minema. Milleks endale probleeme vabatahtlikult ligi meelitada?
Re: Kallur
Postitatud:
14 Nov 2009, 09:25
Postitas zellek
Muuga sadama ehitus.
Re: Kallur
Postitatud:
14 Nov 2009, 11:17
Postitas Maiko
Käin isegi seal vahetusena vedamas. Päris tore rivi masinaid on sinna orgunnitud. 40 poolhaake ringi jäi vist masinaid ja korra oli jutt ,et 1,5 miljonit tonni liiva, aga ei tea kui tõsi see on. Osa liiva pidi veel merest pumbatama. Aga jah, vedu käib seitse päeva nädalas.
Re: Kallur
Postitatud:
14 Nov 2009, 11:20
Postitas zellek
Ma vedasin sinna 2 päeva 0-2 paeliiva.
Re: Kallur
Postitatud:
14 Nov 2009, 12:08
Postitas kasekas
Kus kohast see materjal sinna tuuakse ?