19. leht 20-st
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 19:39
Postitas aare750
Nooh, nagu me teame, siis kui on kaks silda tõstetavad, on need esimene ja viimane, seega põhimõtteliselt ikka sama, kui kõik sillad maas. Pigem siis, kui vaid esimene sild tõstetud, kuna tõstetud esimese ja viimase haake sillaga muutub vaid sõitmine ja keeramine kergemaks, aga veosillale koormust juurde ei tule, see rohkem nagu suvesõidu variant. Vähemalt mulle ei meenu, et oleks näinud tõstetava esimese ja teise sillaga kolmeteljelist haaget.
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 20:16
Postitas Marek
Rix võib sulle rääkida, kuidas omal ajal saadi ka keskmine sild üles!
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 21:53
Postitas aare750
Einoh, Marek, omal ajal tehti paljusid asju, mida tänapäeval ei tehta
Pidasin siiski silmas standardlahendusi
Aga eks ma kunagi küsin, kui taas kokku trehvan
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 21:58
Postitas Maiko
Endalgi hetkel kahe tõstva sillaga järgi. Nõmedam kui ühe tõstvaga, peletis laseb esimese silla liiga vara maha ja viimase jätab tolgendama kui piisavalt rasket koormat pole. Siis olen ise nupust maha keeranud sillad, muidu saba hakkab lihtsalt laperdama taga, oleks, et laseb viimase enne maha ja esimese jätab kergema koormaga ülesse, siis oleks väga hea. Tühjalt muidu tore vaadata väikest küttekulu selle haakega
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 21:59
Postitas saarlane
Ma olen Euroopas igasugu versioone näinud... esimene sild maas ja tagumised 2 ülal nägi suht veider välja ofc...
keskmine sild maas on suht popp asi, esimene sild töstetav on veel popim.
Möned tünnid ja mollid on ka sellised, kus 2 esimest silda üles töstetavad.
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
09 Veebr 2013, 22:04
Postitas Maiko
Kaks esimest saaks tõstma kui viimase silla tõsted visata keskmisele sillale ja ajus pann viimase ja keskmise silla patjade vollad ringi, ma ise oma peaga sedasi mõtlen siin
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
10 Veebr 2013, 00:25
Postitas Ipsu
Maiko kui tahad, et sul tagumise enne esimest alla laseks vaheta sillatõstmis klappidel pistikud ringi hakkab asi vastupidi tööle(kuigi jah see aju juhtimine ei ole eriti loogiline neil). Endal ka kahe tõstetavaga ja sillad kabiini veetud ja tõstan kumbat tahan ja millal tahan olenematta kaalust,kiirusest jne. Kasutasin seda kabiinist ja mitte aju juhitud tõstmist ka eelmise auto ja haakega ning kooslus korralike rehvidega pole mind kordagi hätta jätnud. Ei ole harv juhus kui vaja nt ca 25t sild lendu tõmmata tõusul ja pole mõtet ajada, et see mõtetu nö "eurokits" ei lähe kuhugi. Vaidlen tuima näoga vastu. Ja teeoludest ei ole ka kindlasti kõige hullemad nägematta!
Alles kakkusin ühte Poola ära eksinud"meeletut norra hunti" oma koleegi otsast ära ja hiljem ka parklast välja. Algul oli jube jutt, et ta näeb norras iga päev kolm korda hullemaid asju jne. Tal 23t koormaks ja ulme v8 6*2 scan, sina poisike ära aja naerma oma eurokitsega. Lubas alles näidata kuidas asjad käivad kuni asi lõpuks sealmaal, et oli kõhuli oma abisilla peal sees ja külgepidi mu koleegiga koos. Ajasin siis oma puhkeajast oma eurokitse käima sikutasin selle "norra kuninga" ja paar leedukat ka veel sealt parklast välja nagu tolmas. Erinevalt "eesti norra kunnist" oskasid leedukad tänada ja mõni viskas õhtuks õllegi. Millepeale see tänamatu sell küsis et miks mul köis kaasas on ja miks ketid ripuvad jne. Mis teha kui olen selline loll kes kõike kaasas veab ja meeldib kui asi on korra värk(ilma milleta nt idaeuroopas käimist ette ei kujuta).
Ok jutt läks nati pikale ja ilmselt tundub paljudele mõtetu lobana aga lihtsalt ei saa enam vait olla kuna see "eurokitse " kirumine viskab tõesti üle. Arvan, et asi ikka "tihendis" ja kuidas tehnika ette valmistatud. Ja sellega mul ausalt probleeme kunagi pole kõik korras ja alati töötab mõte kuidas saaks veel paremini.
Aga edu mitte "eurokitse" meestele ja eks meie sõidame ikka oma kergeid kitseradu ja teie ju ainukesena käite tohututes mägedes ja talve oludes... hahahaa.
Ärge keegi solvuge see ju ainult minu arvamus!
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
10 Veebr 2013, 01:06
Postitas aare750
Kui sa, Ipsu, oma jutus minu jutule vihjasid (eks minu pihta on varemgi sel teemal muda loobitud), siis pööran tähelepanu sellele, et kaseka pandud pildi kommentaaris rõhutasin sõnu "metsavedu" ja "tühi auto talvel" ning põhjendasin oma seisukoha ära, seega vähemalt hetkel ei saa sa küll minu kohta midagi halba öelda. Just nimelt sel teemal oli mul palju kokkupuuteid oma 15 aastat tagasi, kui pidime vennaga neid pidevalt Valmeti taga nööri otsas tirima, aga teatavasti metsas ju teehooldus teab mis suurem asi pole.
See, millega sul seal Poolas tuli tegelda- kui vend suudab 23 tonniga abisilla maa alla kaevata, siis... nojah, selle kohta ei oska isegi midagi öelda. See Norra värk- kellele ema, kellele tütar, ega siis ju mees töö pärast kehvem pole
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
10 Veebr 2013, 01:54
Postitas Ipsu
Ei vihja konkreetselt kellegile ja millegile! Ja ei tea tõesti mis sell see seal oli ja see ei olnud esimene kokkupuude sellistega. Asja mõte oli lihtsalt see, et ka euroopa suunal leidub juhte ja arvan, et mitte vähe kes suudavad sõita ka kehvades oludes. Ja sellised lood on tõestuseks sellele, et kõik ikkagi "tihendis", mitte anna 6*2 auto ja kohe olen tegija. Käin põhimõtteliselt terves euroopas ja nt rumeenia, bulgaarija, slovakija, austria, sveits jne mägedes ei ole ka väga nalja. Uskumatu aga isegi tsehhi teatud piirkonnad on suht hullud. Ok lääne euroopas pole just kõige hullem aga jah alati oleneb kohast ja olukorrast. Ei räägi konkseetselt Aare sinu või siinsete foorumlaste norra tööst vaid lihtsalt asjast üldse. Kuna teie julgete siin sõna võtta ja keegi eriti ei targuta vastu ja siis need kes asjaga väga kursis ei ole arvavad, et ju asjad ongi nii. Aga nagu vahest elu on näidanud siis ei ole alati ja saab ka teisiti. Ei ole ka mingi meeletu tegija aga seitse aastat euroopat on selja taga ja selle ees veel aasta paar kallajat ja metsavedu. Ja arvan, et olen nati ikka näinud. Tõesti meil ei arvata siin, et euroopas peaks sõitma väiksemate paakide ja lisa veerekuludega jne autoga lihtsalt, et oleks lahe. Saan aru teil on seal norras seda vaja. Olen ka aastakese saanud ennast kunagi "isana" tunda r560 6*2 roolis ja tean mis tunne see on.
Ja muide kirjutan seda juttu hea tujuga, mitte vihast et miks mul ei ole.
Ei taha solvata ega vaielda kellegiga aga mulle nagu tundub et ma väga mööda ei pane oma jutuga.
Aga eks tehke siis poisikesele uut ja vana nagu mulle teelgi papid üritavad teha pidevalt,et mis sa poiss ajad jne. Aga nendega lihtne jutt lõpeb kui pausi ajal näitad pilte kuidas poisike nt mc donaldsi parklas käepäraste vahenditega kahe mehega sidurit vahetab või kiirtee metsakas rattalaagrit jne siis suu kinni. Aga ok las see teema siis jääb ikka talviste piltide jaoks
Re: Talvised pildid.
Postitatud:
10 Veebr 2013, 01:59
Postitas aare750
Oooohh, ei pea mina ka end mingiks Norra hundiks, Norra "hundid" on sellised, kellele ei julge tere ka öelda
Aga teemasse üks mitte-veokatesse, muuseas alles mingi 3 nädalat tagasi Rootsis Ytterhogdalis tehtud pilt