Rootsis R620 peal oli minu tööloomal stabiilne keskmine 71l/100km
Teeks veidikene OTd ka. Nimelt, vähemalt suure mootoriga autol pole kütusekulus küll olulist vahet, kas tegu on 40 või näiteks 55t täismassiga. Sellest aga tolvanid Toompeal aru ei saa, et 40t täismassiga autoga sõitmine on totaalne raiskamine. Mujal liiguvad ühe rohkemad riigid pikemate/raskemate autode suunas, et kokkuvõttes teid, raha ja keskkonda säästa, siinsed aga ei oska muud, kui trahve teha. Hea näide asja jaburusest on see, kui trahvitakse RMK (RIIGImetsa majandamise Keskus) tööd tegevat autot, samuti Maanteeameti tee-ehitusel töötavat kallurit- see on ju ilmselge idiootsus, lihtsalt tõstetakse riigi raha ühest taskust teise.
Kasekas, kuidas sul jopanud on, närvid veel korras?
Sinu pildiga seonduvalt- minu käes oleva R560 viimase ca 50.000km keskmine oli 2 nädalat tagasi, kui koju tulin, 36 toopi sajale. Metsaka ja pikaotsa tööiseloomu muidugi võrrelda ei saa, teisalt aga Eesti ja Skandinaavia maastikku. See kõik on nii ja naa.
Muidugi on mul veel arenemisruumi, kuid päris ilma paremat jalga kasutamata ka sõita ei saa, samas veel see, et alla on kulu jube raske saada, aga üles läheb mühinal.