41. leht 51-st
Re: FH III
Postitatud:
09 Apr 2013, 00:29
Postitas Vikko
See 700'ne hakkab üsna varsti mu sõbra käes valu saama - kujutan ette, et 480'se scania pealt võib päris sujuv üleminek tulla, eriti kui arvestada, et ta autorongi massid on 60+ tonni. Lisadest peaks seal suhtkoht terve varustusnimekiri peal olema, XXL kabiin on ainult puudu.
Re: FH III
Postitatud:
09 Apr 2013, 16:25
Postitas Maiko730
Re: FH III
Postitatud:
09 Apr 2013, 21:19
Postitas Vikko
Jep, toosama must 700'ne. Eestist väljaspool sõidab ta 25 meetrisena.
Re: FH III
Postitatud:
10 Apr 2013, 18:54
Postitas Maiko730
Mida too veab siis et koormaga kaalub üle 60 tonni ?
Re: FH III
Postitatud:
10 Apr 2013, 19:26
Postitas aare750
Vikko, ma m6tlesin just sedasama- kuna sa kribasid 25-meetrisest, siis käib jutt ju Rootsist-Soomest ja seal on lubatud täismass siiski 60t:-) Mis Rootsi puutub, siis seal on küll teatavasti mööndusi, kuid seda teistsuguste autode puhul.
Re: FH III
Postitatud:
10 Apr 2013, 23:03
Postitas Vikko
Ma olen kursis, et lubatud täismass on 60 tonni, aga paraku käib elu teinekord pisut teist rada pidi:) Autol on kongis topeltlaadimise jaoks talad ning tasapisi uueneb ka haagisepark vastavalt- ja sõbra enda sõnade järgi ei ole 65t kaaludel ka just rekordnumber mida ta näinud on.
Mina võtsin ka Soomest 28t laudu peale, eks homme saab Tartu maantee vatti, ekstra sellepärast, et eestis 42t täismass lubatud on ma siiski kolme tonni maha võtta ei saa.
Re: FH III
Postitatud:
10 Apr 2013, 23:23
Postitas Imre
Re: FH III
Postitatud:
11 Apr 2013, 01:09
Postitas Vikko
"...millega tõusis kuueteljeliste autorongide lubatud tegelik täismass siseriiklikul veol 40 tonnilt 44 tonnini." Kuus telge mul on, seega on ainult tonn üle. aitäh info eest Imre.
Re: FH III
Postitatud:
19 Apr 2013, 17:13
Postitas KRITSIK
Re: FH III
Postitatud:
29 Apr 2013, 14:33
Postitas ets4
Trailmax-i FH16