Mõned kobedamad asjad Rootsis eelmise aasta augustis Elmias toimunud rekkanäituselt, kus käisin ringi, suu ammuli peas, isegi hoolimata sellest, et Rootsis neid ilusaid asju niisamagi suht palju liigub .
Östervalls'i R, mille kohta üks minu Östervallsis töötav tuttav ütles, et selle tuunimiseks võtsid kaks sellel autol töötavat juhti pangast laenu ja tuunisid selle nö. oma rahade eest ära
Rolf Thurhageni R
Üks betoonimikser, mida samuti olen selles linnas näinud betooni pudistamas, kus meil ''pesa'' oli, Vetlandas siis, kabiinispoileril dioodtuled ülevalt alla ja ka kõik muud tuled dioodidena, nii ''sarved'' kui ka tagatuled.
Rootsis Växjö linnas nähtud Multilift, tol hetkel oli asfaldivanniga see ja kallas just asfalti kolusse
Soomlaste Roosa Panter, millel näituste ajal ka saba taga
Üks loomavedajate R, millega ka üks kena pikajuukseline naisterahvas sõidab
Publiku lemmik Tšehhist
Scania Longline seest
Scania Longline Blue Eyes
Üks minu vaieldamatuid lemmikuid, mõnusalt tagasihoidlik, aga maitsekas disain ja värvilahenudsed
Teine minu lemmikutest seal, norrakate (John Telhaug) hakkeauto (poolhaage muidugi, aga haket ta veab
)
Loomulikult Mika Auvineni Shogun, üks tuntumaid seal, sellel oli kogu teema meeletult hästi tehtud, alates maalingutest ja lõpetades ma ei tea kui palju maksunud muusikasüsteemiga...
Samuti üks ilus metsakas (metsakad on üldse minu lemmikteema, muuseas), mis näituse ajaks oli sõitnud juba mingi 150.000km, uskumatu, eks?
DHL-i R
Uskumatu, aga sellega tehakse päriselt ka tööd.
Pöörake tähelepanu komplekti kõrgusele- Topline kabiin, aga furgoon ikkagi silmanähtavalt kõrgem
Siin samamoodi, Topline kõrge furgooniga.
Oma silmaga paberivabrikus koormaga nähtud R620
Kuna see MST käru oli sellesama R620 taga, siis panen ka selle siia teemasse, kogu komplekt oli värvitud helesinise metallikuga, nii auto kui ka käru raam, osaliselt kabiin kui ka tõstuk, lisaks olid tõstuki silindrid värvitud hõbedase metallikvärviga, samasugusega nagu selle kabiini ülaosa. Käru tagaotsas 31 dioodidega parktuld, lisaks xenon-töötuled... Peaaegu nagu Eestis
Samuti oma silmaga E4-l nähtud sõitmas, Juha Ristimaa (samuti väga tuntud tegija ja iga autoga tiitleid võttev soomlane) R620, see on tema uusim projekt
Võrrelge Rootsi multilifte Eesti omadega,kas on midagi võrrelda?
Tšehhi Joker vähe paremas perspektiivis
Väga ilusti värvitud asi mu meelest, kogu kooslus väga maitsekas
Samuti oma silmaga nähtud, Shelter'i R, möirgab kui karu
Juha Ristimaa The Legends tagant (maalingute motiivid olid Elvise, Marilyn'i jms teemalised)
Muuseas, ma ei kuulnud vist seal platsil ühtegi R'i, millel summutid ei oleks seest tühjaks loobitud ja mis hullumoodi ei oleks möiranud
Samuti on paljudega see teema, et rootslaste Trailer Magazine kajastab üsna paljusid reportaaže neist rekkadest, on seda teinud varem ja senimaani kajastab, mistõttu üsna paljud neist rekkadest on kirjapildi läbi juba varem tuttavad
Kui nüüd võrrelda Volvosid ja Scaniaid, siis vähemalt mina olen seda meelt, et disaini poolest on Scania palju tänuväärsem tuunimismaterjal ja tulemus jääb Scania puhul TUNDUVALT parem, agressiivsem ja ilusam kui Volvol. Mitte, et Volvol viga oleks, samuti väga hea auto, aga nö. tuunimiseks on Scania kõvasti etem